Donează

Foame. Sărăcie. Abandon școlar.

Pentru că și ție ți se pare nedrept că 1 din 2 copii din mediul rural trăiește în pragul sărăciei.
Și ție ți se pare greșit că abandonul școlar a depășit 19%.

Donează zilnic 899 mese

București, 22 decembrie, 2016

3.121 de copii au primit daruri de Crăciun de la Lidl România și World Vision România, în valoare totală de 141.000 de euro

În perioada 21 noiembrie – 21 decembrie, pentru fiecare jucărie achiziționată de către clienți din magazinele Lidl, compania a donat câte un leu către Fundația World Vision România. Astfel, fundația a primit 141.000 euro din partea Lidl România, pentru a oferi un Crăciun mai bununui număr de 3.121 de copii din satele din Dolj, Vâlcea și Vaslui.


În continuarea parteneriatului dintre Lidl România și World Vision România, inițiat prin suma de 100.000 euro pe care compania a oferit-o fundației în etapa pilot a proiectului „Pâine și Mâine”, Lidl a demarat, în perioada 21 noiembrie – 21 decembrie, o campanie de donații. Pentru fiecare jucărie achiziționată din magazinele Lidl, compania a donat câte un leu către Fundația World Vision România, fonduri care au făcut posibilă cumpărarea cadourilor de Crăciun pentru copii din medii defavorizate

În cadrul unor serbări, 3.121 decopiicu vârste între 3 și 14 ani, care fac parte din proiectele de dezvoltare comunitară pe care fundația le derulează în județele Dolj, Vaslui și Vâlcea, vor primi cadouri constând în articole de îmbrăcăminte și încălțăminte esențiale pentru acest sezon de iarnă, alături de dulciuri.


"Pentru copiii din mediile defavorizate, Crăciunul nu este întotdeauna o sărbătoare a bucuriei. Mulți dintre aceștia nu au cadouri sub brad, pentru că situația materială a părinților nu le permite acest lucru. Alături de Fundația World Vision, ne-am dorit să le oferim copiilorcadouri de care au nevoie, articole de îmbrăcăminte și încălțăminte. Așa cum s-a întâmplat cu fiecare campanie pe care am desfășurat-o de-a lungul celor cinci ani de prezență în România, ne-am bucuratși de data aceasta să îi avem alături de noi pe clienții noștri, cărora le mulțumim", a povestit Maria Pârvuleasa, PR & CSR Manager Lidl România.

"Mulțumim partenerului nostru Lidl România, care face posibil ca programul Pâine și Mâine să se extindă în mod spectaculos. Împreună reușim să ajutăm copii din cele mai sărace sate românești să meargă zilnic la școală și să se pregătească astfel pentru un viitor diferit de cel al părinților lor – un viitor în care își pot construi o carieră și pot câștiga un venit decent.Mulțumim, de asemenea, clienților care și-au dorit să participe la o astfel de acțiune și să dăruiască un Crăciun adevărat acestor copii mai puțin norocoși." - Oana Șerban, director de comunicare World Vision România.

În județele Dolj și Vâlcea, copiii au primit cadourile de Crăciun în cadrul evenimentelor din 19 decembrie, iar în cursul zilei de 23 decembrie vor ajunge darurile și la micuții din județul Vaslui.


Despre World Vision România

World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. World Vision România este o fundație creştină care desfăşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, dezvoltare şi advocacy, punând în centrul activităţii sale bunăstarea copilului. Fundația se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Inspirată de valorile creştine, fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen. În 25 de ani de prezenţă în România, fundaţia a ajutat peste 500.000 de copii şi adulţi, în 400 de comunităţi din 8 judeţe. World Vision România crede în dreptul la şanse egale pentru copiii de la sate şi de la oraş şi, de aceea, în comunităţile rurale unde este prezentă, desfăşoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educaţie şi reducerea abandonului şcolar, sănătate şi protecţia copilului, agricultură şi dezvoltare rurală, angajament civic şi creştin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viaţă mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunităţii în care trăiesc. Proiectele sale se concentrează pe transformarea comunităţilor şi a membrilor acestora, pentru a realiza o viaţă împlinită pentru fiecare copil.


Despre Lidl

Lidl este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Europa, activând în peste 26 de țări europene şi având peste 100 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 170.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați:
http://www.lidl.ro
Facebook Lidl Romania
Twitter Lidl Romania
Instagram @LidlRomania
http://www.painesimaine.ro/